УВАГА! Це повинні знати батьки та педагоги.

    Діти з проблемною поведінкою

    (активне реагування)

    Характерні ознаки

    емоційно-вольових

    проявів

    Типові характеристики у навчальній

    та ігровій  діяльності

     

    Корекція та підтримка

    - агресивність;

    - упертість;

    - жорстокість;

    - конфліктність;

    - гнівливість;

    - нестриманість;

    - непосидючість;

    - галасливість;

    - імпульсивність;

    - вразливість;

    - підвищена

    комунікативність;

    - висока навіюваність;

    - демонстративність.

    - метушиться, викрикує;

    - відволікається;

    - провокує конфлікти;

    - активно відстоює себе;

    - негативно оцінює інших, заважає;

    - не витримує дистанції з дорослими;

    - вимагає кращої оцінки або похвали;

    - невисоке зосередження та низький контроль послідовності, нерівномірності дій залежить від присутності дорослого;

    - неохайність при виконанні завдання;

    - рухи в роботі розмашисті, неточні;

    - віддає перевагу рухливим іграм;

    - не дотримується правил гри, часто встановлює  свої правила та вигадує свої ігри;

    - непорозуміння вирішує з позиції сили;

    - не усвідомлює своїх помилок;

    - не дотримується черги.

    - установлення довірливих та близьких стосунків;

    - давати систематичні доручення для організаторської діяльності;

    - доручені завдання виконувати поетапно;

    - об’єктивно ставитися до успіхів та досягнень дитини;

    - невербальна та вербальна підтримка тільки позитивних вчинків;

    - ізоляція дитини на момент агресії;

    - не фіксувати уваги навколишніх на агресивних тенденціях;

    - установити заборону на агресивні дії;

    - проступки розбирати індивідуально і тільки за спокійних умов;

    - для регулювання самооцінки перевести у старшу групу;

    - активна участь у різних видах художньої самодіяльності та творчих іграх;

    - створити оптимальні умови для розвитку творчих здібностей.


    Діти з проблемною поведінкою

    (пасивне реагування)

    Характерні ознаки емоційно-вольових проявів

    Типові характеристики у навчальній та ігровій діяльності

    Корекція та підтримка

    - нерішучість;

    - виражена сором’язливість;

    - плаксивість;

    - часті соматичні  скарги;

    -  перевага негативних емоцій;

    - знижений тон пережи-вань та емоційного вираження;

    - тілесна млявість;

    - зниження інтересів та сили вираження;

    - невпевненість;

    - незібраність та напруженість у позі;

    - тихий голос, іноді порушення звуковимови;

    - уникнення тілесного контакту;

    - можливе кусання нігтів, губ;

    - після невдач довго залишається емоційно пригніченим.

    - низька продуктивність у роботі;

    - боїться нових справ;

    - під час виконання завдань – напруженість скованість.

    - після позитивного стимулювання виражений «комплекс пожвавлення»;

    - схильність до дрібних малюнків, зменшених букв, знаків;

    - мало насиченість та кольорова невиразність у малюнках;

    - виконання письмових робіт краще ніж усних;

    - невисока ініціативність;

    - віддає перевагу спілкуванню з молодшими дітьми;

    - уникає конфліктних ситуацій;

    - у разі конфлікту – пасивний, плаче і тікає;

    - в іграх задовольняється незначними другорядними ролями;

    - при невдачах або зауваженнях «виключається» із процесу, починає плакати;

    - майже не звертається за допомогою;

    - страх усамітнення.

    - потребує стимулювання у різних видах роботи;

    - зазначати всі позитивні результати, «промахів» не  помічати;

    - завдання й доручення не давати зненацька

    - уникати доручень з елементами вираженого лідерства та спілкування;

    - завдання ускладнювати поступово, тільки після виконання попереднього;

    - для позитивного самоствердження переводити у молодшу групу;

    - максимальна доброзичливість та лагідність у стосунках;

    - потребують повторної інструкції, допомоги показу, навчання;

    - лише позитивне вербальне та невербальне стимулювання;

    - забезпечення звичних умов та обстановки;

    - створити оптимальні умови для розвитку творчих здібностей.

    http://www.content.net.ua/registration/index.php?id=3464

    © 2015 Your Company. All Rights Reserved. Designed By JoomShaper

    Please publish modules in offcanvas position.